Ще одним етапом підготовки став вибір та прорахунок маршруту. Приблизні варіанти я почав розглядати ще за кілька місяців до поїздки. Але загальної інформації реально багато, а от готових рішень – просто нема!
Початково, ми планували поїхати в Болгарію на днів 10 (Созополь – базове місце відпочинку) та покататися по округам, навіть планували з’їздити до Стамбулу – 300 км в одну сторону. Та в світлі безвізового режиму ми прикинули, що можливо розділити відпустку на два етапи та другу половину смакувати Грецію!
Оскільки ми живемо поблизу Києва, то варіантів маршруту поїздки є декілька. Ми для себе вибрали два варіанти і вирішили спробувати їх за одну подорож.
Туди ми вирішили їхати через Одеську область. Маршрут спланувати так: Бориспіль – Одеська траса – Маяки (поблизу Одеси), далі Паланка – Каушани – Кахул (по Молдові), потім Оанча – Браїла – Чернаводе – Негру-Воде (Румунія) і вже в Болгарії в Созополь через Варну.
Кілька днів в Созополі і потім переїзд в Грецію на півострів Халкідіки. Відпочинок і далі маршрут через Болгарію (Софія, Плевен) – Румунію (Трансфагараш – Сігішоара) – Україна (Чернівці – Київ). Розрахункова відстань подорожі склала приблизно 4300 км. На карті виглядає так! Оскільки мети доїхати за добу туди і повернутися за добу назад не було, вирішили до Болгарії їхати з однією ночівлею, а от поверталися з Греції з двома ночівлями, при чому точні місця транзитних перепочинків вирішили визначати по ходу.
Підготовка авто
Наступний розділ чуть нуднуватий, але для для водіїв обов’язковий (жінки і діти можуть не читати, окрім випадків коли жінка – водій 🙂
Тривала відстань подорожі вимагає серйозної технічної підготовки авто, щоби відпустка склалася чудово.
І так ми зібралися подорожувати на авто 2008 року з пробігом 147 тис.км. з встановленим газом 4-го покоління та розходом пального близько 10 л/100км. Відповідно були зроблені наступні процедури.
-
Заміна свічок та високовольтних проводів
-
Обслуговування кондиціонеру, оскільки це запорука комфортної їзди в жарку погоду
-
Заміна масла, масляного та повітряного фільтру, прокладка клапанної кришки (почало підтікати масло)
-
Заміна газових фільтрів та техобслуговування ГБО
-
Діагностика двигуна
-
Розвал та сходження коліс
-
Діагностика всієї ходової (все було ок – обслуговував в середині весни)
-
Діагностика ременя ГРМ та генератора + заміна датчика розподільчого вала
-
Покраска крила, оскільки в полі знайшов арматуру:( – буває.
Тепер окремо хочу виділити комплектність авто для перетину кордону та пересування по автодорогам Європи. Для різних країн вимоги дещо відрізняються, але я для себе вирішив так (пункт 1-4 обов’язкові):
-
Жилети світловідбиваючі (бажано на кожну людину яка їде, мінімум один)
-
Вогнегасник
-
Аптечка
-
Два трикутники аварійної зупинки (в деяких країнах Європи при аварійній зупинці вони ставляться попереду і позаду авто)
-
Масло
-
Антифриз
-
Запасні лампочки (в ідеалі кожного з типів, що є в авто – передні фари, повороти, стопи, габаритні вогні і т.д., але мінімум це лампочки передніх фар – я їх і взяв)
-
Комплект запобіжників
-
Омивач для скла
-
Запаска
-
Мінімальний набір інструментів (викрутки, ключі накидні, пасатижі…)
-
Засіб для зняття тонувальної плівки (майже всюди в Європі заборонені затемнені передні бокові вікна водія та пасажира). Тема дуже дискусійна, зачасту пропускають на кордоні просто з опущеними вікнами, але бували випадки коли заставляли знімати плівку.
Це те, що робив я. Але звичайно деталей в техобслуговуванні та підготовці авто може бути набагато більше – фантазія може бути безмежна:) На підготовку авто було витрачено близько 10 тис. грн. Багато це чи мало – вирішувати Вам. Хтось скаже, що тут трохи доложи і вже Турція літаком, але ж авто відпочивальники не шукають легких шляхів 😉
[…] тому ми вже хотіли посвятити кілька днів Созополю (http://www.myeasytrip.com.ua/pidgotovka-poizdku-chastuna-2/ ), проте тоді не доїхали ;). Друге – Болгарія, в тому […]