Ще одним етапом підготовки став вибір та прорахунок маршруту. Приблизні варіанти я почав розглядати ще за кілька місяців до поїздки. Але загальної інформації реально багато, а от готових рішень – просто нема!
Початково, ми планували поїхати в Болгарію на днів 10 (Созополь – базове місце відпочинку) та покататися по округам, навіть планували з’їздити до Стамбулу – 300 км в одну сторону. Та в світлі безвізового режиму ми прикинули, що можливо розділити відпустку на два етапи та другу половину смакувати Грецію!
Оскільки ми живемо поблизу Києва, то варіантів маршруту поїздки є декілька. Ми для себе вибрали два варіанти і вирішили спробувати їх за одну подорож.
Туди ми вирішили їхати через Одеську область. Маршрут спланувати так: Бориспіль – Одеська траса – Маяки (поблизу Одеси), далі Паланка – Каушани – Кахул (по Молдові), потім Оанча – Браїла – Чернаводе – Негру-Воде (Румунія) і вже в Болгарії в Созополь через Варну.
Кілька днів в Созополі і потім переїзд в Грецію на півострів Халкідіки. Відпочинок і далі маршрут через Болгарію (Софія, Плевен) – Румунію (Трансфагараш – Сігішоара) – Україна (Чернівці – Київ).  Розрахункова відстань подорожі склала приблизно 4300 км. На карті виглядає так! Оскільки мети доїхати за добу туди і повернутися за добу назад не було, вирішили до Болгарії їхати з однією ночівлею, а от поверталися з Греції з двома ночівлями, при чому точні місця транзитних перепочинків вирішили визначати по ходу.  

 

Підготовка авто
Наступний розділ чуть нуднуватий, але для  для водіїв обов’язковий (жінки і діти можуть не читати, окрім випадків коли жінка – водій 🙂
Тривала відстань подорожі вимагає серйозної технічної підготовки авто, щоби відпустка склалася чудово.
І так ми зібралися подорожувати на авто 2008 року з пробігом 147 тис.км. з встановленим газом 4-го покоління та розходом пального близько 10 л/100км. Відповідно були зроблені наступні процедури.
  1. Заміна свічок та високовольтних проводів
  2. Обслуговування кондиціонеру, оскільки це запорука комфортної їзди в жарку погоду
  3. Заміна масла, масляного та повітряного фільтру, прокладка клапанної кришки (почало підтікати масло)
  4. Заміна газових фільтрів та техобслуговування ГБО
  5. Діагностика двигуна
  6. Розвал та сходження коліс
  7. Діагностика всієї ходової (все було ок – обслуговував в середині весни)
  8. Діагностика ременя ГРМ та генератора + заміна датчика розподільчого вала
  9. Покраска крила, оскільки в полі знайшов арматуру:( – буває.

 

Тепер окремо хочу виділити комплектність авто для перетину кордону та пересування по автодорогам Європи. Для різних країн вимоги дещо відрізняються, але я для себе вирішив так (пункт 1-4 обов’язкові):
  1. Жилети світловідбиваючі (бажано на кожну людину яка їде, мінімум один)
  2. Вогнегасник
  3. Аптечка
  4. Два трикутники аварійної зупинки (в деяких країнах Європи при аварійній зупинці вони ставляться попереду і позаду авто)
  5. Масло
  6. Антифриз
  7. Запасні лампочки (в ідеалі кожного з типів, що є в авто – передні фари, повороти, стопи, габаритні вогні і т.д., але мінімум це лампочки передніх фар – я їх і взяв)
  8. Комплект запобіжників
  9. Омивач для скла
  10. Запаска
  11. Мінімальний набір інструментів (викрутки, ключі накидні, пасатижі…)
  12. Засіб для зняття тонувальної плівки (майже всюди в Європі заборонені затемнені передні бокові вікна водія та пасажира). Тема дуже дискусійна, зачасту пропускають на кордоні просто з опущеними вікнами, але бували випадки коли заставляли знімати плівку.  

 

Це те, що робив я. Але звичайно деталей в техобслуговуванні та підготовці авто може бути набагато більше – фантазія може бути безмежна:) На підготовку авто було витрачено близько 10 тис. грн. Багато це чи мало – вирішувати Вам. Хтось скаже, що тут трохи доложи і вже Турція літаком, але ж авто відпочивальники не шукають легких шляхів 😉